IRI Worldwide
IRI Worldwide

Profiel

Bedrijfsinformatie

Wie koopt wat? Waar en wanneer? En via welk kanaal? Op basis van kassagegevens van retailers en kwalitatief shopperonderzoek levert IRI een combinatie van marktinformatie, specifieke analyses en adviezen, plus software om al die informatie makkelijk toegankelijk te maken. Fabrikanten in de FMCG-sector worden zo in staat gesteld om de juiste tactische en strategische keuzen te maken en te groeien.

Big data

De hoeveelheid consumentendata is de afgelopen jaren explosief toegenomen. Big data is overal, en de middelen om die data te analyseren worden steeds intelligenter. Tegelijkertijd vervagen in FMCG de lijnen tussen de diverse afzetkanalen. Het gaat fabrikanten veel meer om share of stomach – of dat nu via retail, out-of-home of online gebeurt. Het is tegenwoordig niet meer de vraag: hoeveel diepvriespizza’s verkoop ik als fabrikant, maar uit welke kanalen kan een klant die zin in pizza heeft allemaal kiezen? Die combinatie van factoren – veel meer beschikbare data en vervagende kanalen – zorgt voor een uitdagend speelveld.

Werken bij IRI

Bij IRI werk je aan de meest interessante zakelijke uitdagingen voor de FMCG- en retailindustrie van vandaag. We ontdekken regelmatig nieuwe inzichten voor onze klanten door nauw samen te werken met onze collega's en ons te concentreren op onze values: collaboration, personal development, executional excellence, client growth, innovation en creativitity.