Save event
16-02-2023
Online
The registration deadline has passed
Contact
Circana

Digital Coffeebreak IRI 2023

Maak virtueel kennis met IRI middels een persoonlijk gesprek of Q&A!

Wie koopt wat? Waar en wanneer? En via welk kanaal? Op basis van kassagegevens van retailers en kwalitatief shopperonderzoek levert IRI een combinatie van marktinformatie, specifieke analyses en adviezen, plus software om al die informatie makkelijk toegankelijk te maken. Fabrikanten in de Fast Moving Consumer Goods (FMCG) branche, zoals Bol.com, L’Oréal & Heineken, worden zo in staat gesteld om de juiste tactische en strategische keuzen te maken en te groeien.

IRI werkt aan de meest interessante zakelijke uitdagingen voor de retail- en FMCG-industrie van vandaag. We ontdekken regelmatig nieuwe inzichten voor onze klanten door nauw samen te werken met onze collega's en ons te concentreren op onze values: Entrepreneurship, Inclusivity, Integrity, Servant Leadership, Accountability, Respect & Discipline.

Een Digital Coffeebreak is de digitale variant van een koffiegesprek. In een onlineomgeving krijg jij als ambitieuze student de kans vragen te stellen aan een werknemer van IRI om hiermee op een laagdrempelige manier kennis te maken met de bedrijfscultuur. De Digital Coffeebreak zal plaatsvinden van 15.00 tot 17.00. Vooraf wordt een indeling gemaakt, en zal de specifieke tijd van jouw persoonlijke gesprek bekend gemaakt worden. Deze zal ergens tussen 15.00 en 17.00 plaatsvinden en de persoonlijke gesprekken zullen ongeveer 20 minuten duren.

Meer informatie volgt na inschrijving via de email!

studierichting: Marketing, Business (administration), Economics, Econometrics, Strategy, Food.

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u mailen naar inhousedagen@gmail.com!