Junior CEM analyst
VodafoneZiggo | Graduation program, Internship, B IT| Marketing| S Marketing, Sales and Media|

Company information

VodafoneZiggo is een krachtenbundeling van twee sterke Nederlandse bedrijven. Samen vormen we sinds januari 2017 een ijzersterke combinatie in Nederland. Als communicatie-provider bieden we onze klanten het beste aan entertainment, mobiele telefonie, vaste telefonie en internet. Met onze producten en diensten inspireren we mensen, bedrijven en de samenleving om contact te maken. Of dat nu onderweg, thuis of op het werk is.Met meer dan 8.000 medewerkers zijn we vol energie, ambitieus en maatschappelijk betrokken. Trots op wat wij presteren en met wie we dit doen. Met voor ieder veel ruimte om zich te kunnen ontwikkelen en kansen te benutten.

Job information

Dit doe jeVodafoneZiggo wil de beste klantervaring leveren. Dat start met het goede begrijpen van de klantbehoeften en  ervaringen. Daaraan ga jij een belangrijke bijdrage leveren.Binnen het CEM analytics team wordt je verantwoordelijk voor het analyseren van de klantervaring en het definiëren en prioriteren je de verbeteracties om de klantervaring te verbeteren. Je zult daarvoor werken met de kwalitatieve en kwantitatieve klantdata vanuit verschillende onderzoeksbronnen. Op basis van de verkregen inzichten schakel je met verschillende afdelingen in de organisatie om verbeteringen te borgen.

Zo doe je dit
•je analyseert klantonderzoeksgegevens afkomstig uit Touchpoint Net Promotor Score (tNPS) onderzoeken en creëert nieuwe inzichten om de klantervaring te verbeteren•je analyseert en valideert klantcontactredenen in de verschillende klantenservicekanalen, maakt de oorzaak inzichtelijk en bepaalt de gewenste verbeteracties in nauwe samenwerking met collega’s uit diverse afdelingen.

Job requirements

Je bent vanuit je HBO of WO studie bekend en hebt ervaring met het uitvoeren van klantonderzoeken en het analyseren van kwantitatieve en kwalitatieve data. Je rust niet voordat je de onderste steen boven hebt. Daarbij ben je echte klantambassadeur en weet je met je onderzoeksresultaten anderen in beweging te zetten om de klantervaring te verbeteren. Goede schriftelijke en mondelinge communicatie (in NL en EN) ensterke beïnvloedingsvaardigheden zijn hiervoor een must. Je kennis van software programma’s als excel, SPSS en Powerpoint ondersteunen je in je job.

What does your company?

Jij verdient hetHet opdoen van werkervaring bij een grote, ambitieuze werkgever. Je krijgt bij ons de volledige ruimte om je te ontwikkelen tot professional. Daarnaast bieden wij jou alle faciliteiten die je nodig hebt om deze opdracht uit te voeren en je ontvangt maandelijks een aantrekkelijke stagevergoeding.