Circana

Digital Coffeebreak IRI 2023

Inschrijving gesloten

16 februari 2023

Online

Inhousedag

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u mailen naar inhousedagen@gmail.com!

Over dit evenement

Wie koopt wat?

Fabrikanten in de Fast Moving Consumer Goods (FMCG) branche, zoals Bol.com, L’Oréal & Heineken, worden zo in staat gesteld om de juiste tactische en strategische keuzen te maken en te groeien.

IRI werkt aan de meest interessante zakelijke uitdagingen voor de retail- en FMCG-industrie van vandaag. We ontdekken regelmatig nieuwe inzichten voor onze klanten door nauw samen te werken met onze collega's en ons te concentreren op onze values: Entrepreneurship, Inclusivity, Integrity, Servant Leadership, Accountability, Respect & Discipline.

Impressie

Programma

Een Digital Coffeebreak is de digitale variant van een koffiegesprek. In een onlineomgeving krijg jij als ambitieuze student de kans vragen te stellen aan een werknemer van IRI om hiermee op een laagdrempelige manier kennis te maken met de bedrijfscultuur. De Digital Coffeebreak zal plaatsvinden van 15.00 tot 17.00. Vooraf wordt een indeling gemaakt, en zal de specifieke tijd van jouw persoonlijke gesprek bekend gemaakt worden. Deze zal ergens tussen 15.00 en 17.00 plaatsvinden en de persoonlijke gesprekken zullen ongeveer 20 minuten duren.

Meer informatie volgt na inschrijving via de email!

studierichting: Marketing, Business (administration), Economics, Econometrics, Strategy, Food.

Vragen?

Neem gerust contact op als je vragen hebt over dit evenement.

Contact