19 APRIL 2019

Een verzekering gaat in deze tijd wel wat verder dan je vakantie of ‘later’, want hoe regelen we de aansprakelijkheid rond het gebruik van drones, de risico’s van zelfrijdende auto’s of het uitlenen en verhuren van spullen in de deeleconomie?

Tijdens deze Inhousedag nemen we je mee in wat data voor Achmea betekent en hoeveel impact we hiermee kunnen maken voor onze klanten. Als grootste verzekeraar van Nederland met meer dan 10 miljoen klanten hebben we dagelijks te maken met enorme hoeveelheden data. Deze data kan waardevolle aanwijzingen geven als het gaat om het vinden van nieuwe marketingoplossingen, tot grote inzichten leiden als het gaat om innovaties of nieuwe producten, klanten helpen bij het voorkomen van schade en risico’s doorrekenen en evalueren.

Spreekt het jou aan om aan de slag te gaan met zulke grote hoeveelheden data? Meld je dan aan voor onze Inhousedag!

‘Even Apeldoorn analyseren’

Centraal Beheer werkt continu aan een betere klantervaring. Zo ook op onze website. Met mooie resultaten: In 2018 werd Centraal Beheer de klantvriendelijkste verzekeraar van Nederland.

Draag jij ook je steentje bij? Je kunt met een team aan de slag met data van de websitebezoekers van Centraal Beheer. We zijn benieuwd of je met voorstellen kunt komen om onze klanten nog blijer te maken.

Voor de Inhousedag kun je een van onderstaande onderwerpen kiezen:
  • Van 'Even Apeldoorn bellen' naar 'alles online geregeld'. Hoe kunnen we online contact opnemen met Centraal Beheer aantrekkelijker maken?
  • Welke kansen liggen er om de klantervaring bij het kopen van een verzekering te verbeteren?

Locatie: Apeldoorn
Studierichting: Bèta of technische studie of affiniteit met data
Studiefase: Bachelor 3 of master
Aanmelden