Bol.com - Stage interne communicatie
bol.com | Meeloopstage, B Communicatie| Human Resource Management| Marketing| S Transport en Logistiek| Retail| ICT & Electro|

Bedrijfsinformatie

Bijna 6 miljoen trouwe klanten weten inmiddels hoe eenvoudig en inspirerend winkelen bij de winkel van Nederland en België is. Met het grootste gemak kiezen zij uit het eindeloze en steeds verder groeiende assortiment van bol.com met onder meer entertainment, speelgoed, elektronica, klus-, luxe- en babyartikelen. Naast de ruime keuze ontvangen ze een hoog servicelevel en concurrerende prijs. Kortom; we bieden voor elk wat wils, in iedere prijsklasse. Achter het succes van bol.com staat een team van ruim 1200 enthousiaste professionals. Dat maakt bol.com de winkel van ons allemaal.
 

Functieomschrijving

Als stagiair…
.. heb je een vlotte pen en is schrijven jouw tweede natuur. Je hebt een neus voor interne leuke nieuwtjes en weet als geen ander hoe je collega’s kan motiveren om dit nieuws te delen op ons nieuwe social platform. Onze huisband, een collega die met een groot project bezig is, of een afdeling die intern meer bekendheid wil, samen met de collega’s bedenk je toffe en creatieve ideeën om hen verder te helpen met off, - en online middelen. Daarnaast is kennis van Photoshop een pré.

Het team
Binnen deze functie werk je samen met alle enthousiaste en betrokken collega’s van bol.com, maar je valt onder het marcom team. Van winkelmarketeer tot PR manager en van brand manager tot social marketeer, de komende 5 maanden zijn dit jouw directe collega’s.

Een campagne op social, een toffe abri of tv-campagne, een groot artikel in de Metro je krijgt het allemaal mee en aan jou de vraag hoe we al die acties, ook van andere afdelingen, kunnen delen met de hele organisatie, zonder dat het voelt als een overload aan informatie.

Kortom kan jij niet wachten om de interne communicatie binnen bol.com een stap verder te brengen? Dan zijn wij op zoek naar jou.


Wat ga je doen?
 Coördinatie (van redactie tot verspreiding) interne off,- en online middelen: interne nieuwsbrief, posters, narrowcasting, film, inphographics etc.
 Collega’s adviseren: Hoe kunnen zij hun boodschap intern het beste overbrengen?
 Zelfstandige projecten: We kijken samen wat er ligt en waar jouw interesses liggen
 Meedraaien op de afdeling

Functie-eisen

Wat neem jij mee?
 Humor
 Een vlotte pen
 Enthousiasme
 Creativiteit
 En je bent een echte aanpakker