Creative Business Insights
IRI Worldwide | Meeloopstage, B Consultancy| Marketing| S FMCG| Consultancy|

Bedrijfsinformatie

“IRI delivers growth for our clients across the globe by pinpointing what matters and illuminating how it can impact their businesses across sales and marketing”

Beyond the data
At IRI we specialise in providing insight that goes above and beyond basic data measurement. By going 'beyond the data' we ignite extraordinary growth for our CPG, retail and healthcare clients.

Innovate for positive change
IRI's approach to innovation is not just about tools – it's about our people and our culture. It's the way we do business. IRI believes that by empowering our teams, we empower our clients – a highly successful formula which will facilitate positive change within your business.

Leading-edge analytics
IRI is continuing to innovate better ways of finding, analysing and presenting superior data. We understand that the sharper our market measurement is to begin with, the clearer we will see the way ahead in taking your business to the next level.
Our leading-edge analytics go beyond reporting information to analysing and illuminating how it can inform smarter decisions from high level to the granular. These powerful, predictive insights and analytics provide our clients with the whole picture so they can make informed decisions about their marketing strategies.

Growth Delivered
At IRI everything we do, from the data we focus on, the insight we provide, the foresight we convey, to the best-in-class technologies and methodologies we use, is designed to dynamically move your business forward. At IRI we believe in going above and beyond so we can be true to our promise – Growth Delivered!

- See more at: http://www.iriworldwide.nl/AboutUs.aspx#sthash.iXmJaGsh.dpuf

Functieomschrijving

Bij IRI Nederland zoeken we een zelfstandige creatieve stagiair voor de afdeling commercie, die complexe data visueel kan maken. Jij bent als stagiair de rechterhand van onze Business Consultant. Dat wil zeggen dat je meewerkt aan het uitwerken van groeikansen voor diverse FMCG bedrijven in de Nederlandse markt.
 
Middels het maken van de juiste analyses, het meedenken over hoe je bevindingen om te zetten naar groeikansen en het maken en vormgeven van kernachtige presentaties, draag jij bij aan de groei van onze klanten in de FMCG.
 
Kortom: een veelzijdige stage waarin je ervaring kunt op doen in een internationale werkomgeving en een kijkje in de keuken krijgt van een groot aantal FMCG bedrijven en retailers en de marketing en sales issues waar zij dagelijks mee worstelen. De exacte invulling van je werkzaamheden is verder in overleg af te stemmen.
 
Stages bij IRI hebben een looptijd van minimaal 5 tot 6 maanden. Eventueel kan je stage gecombineerd worden met een afstudeeronderzoek, realiseer je echter dat de meeste werkzaamheden hiervoor in je eigen tijd zullen moeten plaats vinden.
 

Functie-eisen

 
Benodigde competenties en vaardigheden:
  • Relevante HBO of Universitaire opleiding
  • Resultaatgericht
  • Belangstelling voor FMCG
  • Grafische achtergrond is een pre
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Analytisch sterk
  • Creatief
  • Accuraat, consistent, teamplayer, flexibel
  • Hands-on mentaliteit
  • Goede beheersing van MS office pakketten, met name van  PowerPoint voor het doorvoeren van creatieve verbeteringen van onze visualisatie
  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal

Wat biedt het bedrijf je?

Wat kun je van ons verwachten?
•               Dynamisch bedrijf met een collegiale sfeer waarin passie, plezier en prestatie centraal staan
•               Afwisselende functie, uitdagend werk met ruimte voor eigen initiatief
•               Marktconforme stage beloning
•               Ruimte en ondersteuning voor persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling
 
Kom deel uit maken van het team van wereldwijde professionals op het gebied van FMCG. IRI is een inspirerende plek om te werken.