Customer Satisfaction Expert
Jellow | Meeloopstage, Afstudeerstage, B Communicatie| Management| Marketing| S Consultancy| Media|

Customer Satisfaction Expert

Bedrijfsinformatie

Zoek jij een stage waarbij je actief meewerkt aan het verbeteren van onze customer service? Ben jij organisatorisch sterk en zeer communicatief? Dan is Jellow op zoek naar jou!

Via Jellow vinden bedrijven als ABN AMRO, OCÉ Canon en Jumbo Supermarkten heel eenvoudig de beste interim professionals. Dat doen deze klanten op geheel nieuwe manier, die niet alleen goedkoper en sneller is, maar vooral ook beter en transparanter. Jellow wordt dan ook niet voor niets gezien als een ‘disruptive innovator’. Belangrijk onderdeel is het eigen freelance netwerk van deze bedrijven. Jellow voegt deze netwerken samen met de beste professionals uit de markt. Jellow combineert daarmee het beste van online matching met het beste van offline bemiddeling.

Knab, NEM en Brand New Day zijn slechts enkele voorbeelden van bedrijven die in hun markt hetzelfde hebben gedaan. Het wordt nu tijd om de arbeidsmarkt op zijn kop te zetten!

Functieomschrijving

Ben jij vriendelijk, klantgericht en zit bij jou representativiteit van binnen? Voor deze kick-ass stage als customer satisfaction expert ben je de spil in alle communicatie bij Jellow. Samen met Janna (operationeel manager) zorg je ervoor dat alle communicatie naar onze klanten/partners en geliefde professionals vlekkeloos verloopt. Heb jij een echte 'Can Do' mentaliteit en ben je niet bang om de telefoon op te pakken? Dan zoeken wij jou! Dit alles kan natuurlijk in combinatie met een stageopdracht vanuit school. 

Jouw dag als expert
  • Het afhandelen van alle communicatie naar onze klanten en professionals via telefoon/e-mail
  • In kaart brengen van verschillende procedures bij Jellow
  • Onderzoek en analyse om de klantgerichtheid te verbeteren. Denk daarbij aan marktresearch (enquêtes/interviews/polls) gevolgd door aanbevelingen
  • Je draait volop mee in ons team en bent een écht lid van de Jellow-familie. 

Functie-eisen

Ons verlanglijstje
  • Je zit in het derde of vierde jaar van je studie communicatie/bedrijfskunde/commercie
  • Je hebt een vlotte babbel met uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent goed in het volgen van de rode draad in de bestaande procedures, je kunt ze vereenvoudigen, verwoorden en vormgeven
  • Je bent minimaal 3 maanden fulltime beschikbaar

Wat biedt het bedrijf je?

Wat bieden wij jou?
  • Je krijgt een stagevergoeding van €400,-
  • Er is ruimte voor een mooie stageopdracht vanuit school
  • Jij mag meewerken aan de bouw van een uniek bedrijf, waar iedereen in 2017 veel meer van gaat horen
  • Jij wordt ondernemer en daarbij krijg je alle vrijheid nieuwe initiatieven op te pakken, waarvan jij denkt dat Jellow als onderneming kan groeien
  • Ons kantoor is inspirerend, maar wil je af en toe thuis werken dan is dat natuurlijk mogelijk
  • Wij zijn een platte en informele organisatie, dus er is ook veel ruimte voor gezelligheid
  • Wij zorgen iedere dag voor een lekkere lunch
  • Wij werken niet met een prikklok, maar zien wel graag commitment en flexibiliteit!