Growth Hacker (specialisme Marketeer)
Growth Hacker (specialisme Marketeer)

Bedrijfsinformatie

De zelfrijdende truck, elektrificatie, complexe internationale regelgeving, chauffeurstekort, toenemende transportbehoefte, meer en meer data … de uitdagingen, veranderingen en kansen in de transportsector zijn er bijna teveel om op te noemen. En TVM speelt daarin een sleutelrol als dé verzekeraar van logistiek en transport.

De missie van TVM? Onze klanten ontzorgen op hun weg naar continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten.
En wij willen hen tot de veiligste vervoerders van Europa maken. Want TVM staat óók voor transportveiligheid.

Iedere dag opnieuw doen we onze uiterste best om al onze ambitieuze doelstellingen waar te maken.
Maar we doen dat wel vanuit een warme werkomgeving met leuke, inspirerende collega’s.

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde, gedreven en initiatiefrijke kandidaat voor 6 maanden, die als academische bijbaan of afstudeerstage meebouwt aan de beste verzekeraar voor logistiek en transport.

Afdeling
De afdeling Business Development is onderdeel van de CCO portefeuille. Binnen het cluster Business Development worden de producten en diensten die TVM in de markt zet ontwikkeld en onderhouden.
Hier wordt ook bepaald tegen welke voorwaarden, via welke kanalen en aan welke klantsegmenten deze producten en diensten worden aangeboden.
Het cluster Business Development bestaat uit de onderdelen Marketing en Klantbeheer, Innovatie en Product Ontwikkeling en Beheer.
Innovatie heeft de focus op radicale en transformationele innovatie gericht op de toekomst.
Het team is gericht op samenwerking met externe (tech-)bedrijven en werkt nauw samen met klantsegment experts binnen het team marketing en klantbediening.

Functieomschrijving

Kun jij met data gedreven proposities groei realiseren in de markt van logistieke dienstverleners?
Ben je altijd op zoek naar de nieuwste tooling waarmee we nog sneller en effectiever waarde kunnen creëren voor onze klanten?
Pak je elke week het jaarplan erbij, of heb je liever inzicht in de actuele CRO en CPO?

Functie-eisen

TVM is op zoek naar Growth Hacker met een voorliefde voor digitale marketing, maar ook met inspiratie en ideeën over hoe het beter kan.
We hebben een mooie positie als specialist in een niche markt van verzekeren, en willen die graag versterken met digitaal gebaseerde (preventie) dienstverlening.
Kun jij ons helpen bij het ontwikkelen van preventie op basis van data?
Van achter je analytische bril gebruik je de verworven data om te zetten in klantgerichte oplossingen.
Reageer, maak ons enthousiast met wat je allemaal kunt en hebt gedaan en dan gaan we snel in gesprek.

Wat biedt het bedrijf je?

Als Growth Hacker krijg je volop ruimte om je ideeën neer te zetten en te laten zien wat je in huis hebt.
Je werkt daarbij nauw samen met je teamgenoten van Business Development, waaronder customer journey specialisten, product specialisten, data specialisten en innovators.
Vanuit Hoogeveen werken we in Nederland, België, Duitsland, en kijken we verder over grenzen heen.

Daarnaast bieden we:
•Gedurende de stage word je gekoppeld aan een collega van de afdeling
•Stagevergoeding 
•Minimaal 4 dagen, waarvan 3 op locatie
•Standplaats Hoogeveen
•Prettig kantoor
•Geen vaste werktijden
•Flexibiliteit
•Goede koffie
•Inspirerende werkomgeving