Meewerkstage Customer Service & Logistics bij Nestlé Nederland
Nestlé Nederland | Meeloopstage, S FMCG|

Bedrijfsinformatie

Het grootste voedingsmiddelenbedrijf ter wereld en leider op het gebied van Nutrition, Health & Wellness.

Met onze missie “Good Food, Good Life” streven wij ernaar om onze consumenten constant de beste voedingsproducten te bieden, geschikt voor ieder moment van de dag, van ochtend tot avond en gedurende het hele leven.

Leiderschap draait volgens ons om gedrag en wij erkennen dat vertrouwen op de lange termijn alleen verdiend kan worden door continu te blijven voldoen aan onze beloften. Nestlé gelooft dat het creëren van lange termijn, duurzame waarde voor onze aandeelhouders alleen mogelijk is wanneer ons gedrag, strategieën en werkzaamheden ook meerwaarde creëren voor de gemeenschappen waarin wij werkzaam zijn, onze bedrijfspartners en natuurlijk voor onze consumenten. Wij noemen dit Creating Shared Value.

De Nestlé Corporate Business Principles vormen de basis van onze bedrijfscultuur en weerspiegelen de ideeën op het gebied van rechtvaardigheid, eerlijkheid en lange termijn denken.

Het bedrijf is opgericht in 1866 door Henri Nestlé in Vevey, Zwitserland. Hier is ons hoofdkantoor nog steeds gevestigd. Wereldwijd zijn er meer dan 330.000 mensen werkzaam voor Nestlé en hebben wij fabrieken en bedrijven in bijna elk land in de wereld. In 2013 bedroeg de omzet van Nestlé CHF 92,2 miljard.

Nestlé Customer Service & Logistics

Op de Customer Service afdeling worden alle orders verwerkt van de binnenlandse relaties van Nestlé. Dit geschiedt tegenwoordig grotendeels elektronisch, waardoor het accent is verschoven van orderinvoer naar ordermanagement. Dit houdt in dat klanten worden geïnformeerd indien er iets niet geleverd kan worden, er preventief wordt gecontroleerd op actiekortingen, er actief wordt gecommuniceerd met het distributiecentrum en de vervoerder, er intensief wordt overlegd met demand & event coordinators en grote promoties en introducties zorgvuldig worden begeleid. De Customer Service afdeling kent een Front Office en een Back Office, waarbij met name de Front Office verantwoordelijk is voor ordermanagement. Je bent onderdeel van een team van 8 collega’s en krijgt een aantal klanten toegewezen waarvoor jij verantwoordelijk bent. Bij gebleken geschiktheid, interesse en gelegenheid, bestaat de mogelijkheid om te worden ingezet op andere subafdelingen dan de Front Office, zoals de Back Office, Material Handling en Demand & Event Coordination. 

Functieomschrijving

Wij zoeken…

Een proactieve, accuraat werkende HBO of WO student, bij voorkeur richting logistiek met een passie voor klanten en service. Jij: - bent een teamspeler en communicatief vaardig; - bent gedreven en leergierig; - hebt affiniteit met commercie; - hebt een hands-on mentaliteit; - hebt voldoende kennis van Microsoft Office.

Functie-eisen

Jij:
- bent een teamspeler en communicatief vaardig;
- bent gedreven en leergierig;
- hebt affiniteit met commercie;
- hebt een hands-on mentaliteit;
- hebt voldoende kennis van Microsoft Office.

Wat biedt het bedrijf je?

Wij bieden...

Een uitdagende meewerkstage voor een periode van 6 maanden binnen de afdeling Customer Service & Logistics. Tijdens deze meewerkstage doe je brede ervaring op binnen een professionele Customer Service afdeling bij een grote multinational, waar dagelijks inhoud wordt gegeven aan begrippen als Continuous Excellence, Goal Alignment en Leadership Development. Deze meewerkstage is voor 5 dagen per week en is de kans bij uitstek om kennis te maken met Nestlé.

Regio

Locatie

  • Amstelveen

Dagen

Maanden