Mindshare - Business Intelligence Stagiair
Mindshare | Afstudeerstage, S Media|

Bedrijfsinformatie

Mindshare is een full service media-adviesbureau. Als mediabureau richten wij ons op het gebied van mediastrategie, -planning, -inkoop en onderzoek naar de effectiviteit van reclame en media-inspanningen om zo de business van onze klanten aantoonbaar te laten groeien. Mindshare heeft daarom een onderzoeksafdeling van 15 enthousiaste onderzoekers die zich voornamelijk bezig houden met communicatie-effectiviteitsonderzoek, en de rol die media-inzet en strategie hierin speelt. Hierbij ligt de nadruk sterk op het adviestraject naar klanten. Mindshare is een internationaal marketing- en medianetwerk bestaande uit vestigingen in 87 landen; allen toegewijd aan het realiseren van een competitieve marketingwinst voor ondernemingen en hun merken. Mindshare is onderdeel van WPP, ‘s werelds grootste communicatie services groep. Onze vestiging in Amsterdam is een jong en dynamisch bedrijf waar we met zo’n 130 mensen een gerenommeerd klantenpakket servicen, bestaande uit grote internationale en bekende lokale klanten zoals KPN, Unilever, ING en Nike.

Functieomschrijving

Binnen de afdeling Business Intelligence afdeling hebben we op continue basis een stageplaats beschikbaar. Het betreft hier een meeloopstage, waarbij je tijdens het hele traject goed wordt begeleid. Je helpt mee op allerlei lopende onderzoeksprojecten en houd je vooral bezig met het opzetten, begeleiden, analyseren en rapporteren van effectiviteitsonderzoeken.

Functie-eisen

Kwantitatieve aanleg, vindt SPSS 'leuk' en vindt het een uitdaging om meer over reclamewerking en consumentengedrag te leren. Nieuwsgierigheid is voor ons een kerncompetentie. Tevens zijn accuraatheid en goede communicatieve vaardig

Wat biedt het bedrijf je?

Je krijgt een standaard stagevergoeding.

Locatie

  • Amsterdam

Dagen

Maanden