Nestlé - Operations Customer Service
Nestlé Nederland | Meeloopstage, B Communicatie| Supply chain & operations| S FMCG|

Relatie partner

Bedrijfsinformatie

Het grootste voedingsmiddelenbedrijf ter wereld en leider op het gebied van Nutrition, Health & Wellness.

Met onze missie “Good Food, Good Life” streven wij ernaar om onze consumenten constant de beste voedingsproducten te bieden, geschikt voor ieder moment van de dag, van ochtend tot avond en gedurende het hele leven.

Leiderschap draait volgens ons om gedrag en wij erkennen dat vertrouwen op de lange termijn alleen verdiend kan worden door continu te blijven voldoen aan onze beloften. Nestlé gelooft dat het creëren van lange termijn, duurzame waarde voor onze aandeelhouders alleen mogelijk is wanneer ons gedrag, strategieën en werkzaamheden ook meerwaarde creëren voor de gemeenschappen waarin wij werkzaam zijn, onze bedrijfspartners en natuurlijk voor onze consumenten. Wij noemen dit Creating Shared Value.

De Nestlé Corporate Business Principles vormen de basis van onze bedrijfscultuur en weerspiegelen de ideeën op het gebied van rechtvaardigheid, eerlijkheid en lange termijn denken.

Het bedrijf is opgericht in 1866 door Henri Nestlé in Vevey, Zwitserland. Hier is ons hoofdkantoor nog steeds gevestigd. Wereldwijd zijn er meer dan 330.000 mensen werkzaam voor Nestlé en hebben wij fabrieken en bedrijven in bijna elk land in de wereld. In 2013 bedroeg de omzet van Nestlé CHF 92,2 miljard.

Functieomschrijving

Customer Service
Op de Customer Service afdeling – onderdeel van de Supply Chain Operations Divisie – worden alle orders en facturen verwerkt van de binnenlandse relaties van Nestlé. De afdeling kent een Front Office en een Back Office, waarbij de Front Office verantwoordelijk is voor ordermanagement en de Back Office voor de interne bedrijfsprocessen zoals masterdatabeheer, facturatie en claims management.

De uitdaging…
Per augustus 2017 zijn wij op zoek naar een nieuwe stagiair voor onze Backoffice. In deze rol worden er verschillende werkzaamheden aan jou toegewezen waar je de verantwoordelijkheid voor draagt.
Dus ben jij een topper met gevoel voor service, communicatief vaardig en kan je niet wachten om dat te laten zien? Dan zijn wij op zoek naar jou!
De stage zal zich in eerste instantie vooral toespitsen op deze afdeling. Bij gebleken geschiktheid bestaat er ook een mogelijkheid om op andere subafdelingen van Customer Service & Logistic ervaring op te doen.
Ook biedt deze stage de ruimte om 1 dag in de week aan een afstudeeropdracht te werken.

Functie-eisen

Wij zoeken iemand met de volgende eigenschappen…
- HBO / WO student
- Proactief en accuraat
- Teamspeler en communicatief vaardig
- Gedreven en leergierig
- Affiniteit met commercie en FMCG
- Hands-on mentaliteit
- Goede kennis van Microsoft Excel en Word

Wat biedt het bedrijf je?

Wij bieden…
Een uitdagende meewerkstage waarbij je brede ervaring kan opdoen binnen de professionele Customer Service afdeling bij een grote multinational, waar dagelijks inhoud wordt gegeven aan begrippen als Continuous Excellence, Goal Alignment en Leadership Development. Gedurende 6 maanden werk je 5 dagen per week op het hoofdkantoor in Amstelveen en word je uitstekend begeleid.
De stagevergoeding bij Nestlé bedraagt 500 euro per maand en reiskosten worden volledig vergoed.

Regio

Locatie

  • Amstelveen