Bedrijfsinformatie

Bij bnbmanager maken we mensen blij
 
bnbmanager is een jong, snelgroeiend bedrijf in hartje Amsterdam.
Met een handig business model faciliteren wij de deeleconomie. Dit doen we door vastgoedeigenaren te ondersteunen bij de verhuur van hun woning aan toeristen via advertentiekanalen zoals Airbnb met advertentiebeheer, schoonmaak en check-ins.
Vanuit ons hoofdkantoor aan de Raadhuisstraat beheren wij meer dan 500 appartementen in binnen- en buitenland. Tot op de dag van vandaag hebben wij circa 30.000 gasten mogen hosten uit 150 verschillende landen.
 
Ons team is hecht en bestaat uit hoogvliegers die gaan voor het maximaal haalbare. Er wordt ontzettend hard gewerkt maar net zoveel gelachen. De sfeer is ongedwongen en werktijden zijn flexibel. Resultaat is de graadmeter. Dit gaat gepaard met BBQ’s op ons dakterras en boottochtjes in de befaamde bnbmanager sloep.
 

Functieomschrijving

Van scooters, linnengoed, sleutels, schoonmaakmiddelen, luchtbedden tot babybedjes. We hebben mega veel spullen nodig om ons werk te kunnen doen en die moeten constant van A naar B en terug. Jij bent dé gatekeeper. Zonder jouw zicht op zaken raken we dingen kwijt, ontstaan er tekorten wat resulteert in ontevreden klanten. Jij beheert de voorraad en bestelt bij indien nodig. Je bent dus het aanspreekpunt voor onze toeleveranciers, die af en toe een zetje nodig hebben om tijdig te leveren en/of de kwaliteit te leveren die wij nastreven. Je blijft altijd vergelijken met andere aanbieders voor de beste deal. Voor de scooters plan je regelmatig onderhoud in. Verder ben je tijdens kantooruren online in onze chatgroep om tekorten aan resources tijdig te registeren en aanvulling te coördineren. De buitendienst kan op jou bouwen.

Daarnaast ben je uiteraard een dag per week druk met jouw onderzoek gerelateerd aan Supply Chain Management, Quality Control of People management. Hierbij krijg je ook de nodige begeleiding. Kortom, een veelzijdige rol waar je per definitie veel van kunt leren! 

Functie-eisen

Je stapt in op een leuk moment

Wij zitten middenin de fase om van toffe start-up te groeien naar een (internationale) innovatieve scale-up. Dat maakt het spannend, uitdagend en heel divers. Wij leggen de lat steeds wat hoger, wat maakt dat je soms uit je comfort zone moet stappen. Daar leer je van. Ook krijg je veel verantwoordelijkheid en bepaal jij wat goed is voor bnbmanager en voor de klant. Die vrijheid zie jij als uitdaging!

Jij hebt skills

Iedereen heeft talent. Jij ook, alleen jij hebt precies die skills die ons team gaan versterken. Naast het volgen van een WO of HBO opleiding, het liefst in de richting van Bedrijfskunde, Logistiek, Hospitality of Hotelmanagement ben jij:

• Een tikkeltje eigenwijs;
• Echte control freak en ondernemend ingesteld;
• Altijd in voor een goede grap;
• Nauwkeurig en gestructureerd in wat je doet;
• Proces gedreven

Wat biedt het bedrijf je?

Dit krijg je ervoor terug

Wij geloven in plezier hebben in je werk. Ben jij gelukkig, dan straalt dat af op ons team en onze klanten. Om er zeker van te zijn dat wij beste uit jou halen, bieden we het volgende:

• Een prima stagevergoeding;

En vanzelfsprekend:
• Een uitdagende, veelzijdige baan met volop doorgroeimogelijkheden;
• Werken in een team met hoogvliegers waar passie voor je vak, ondernemen en innovatie centraal staat;
• Goed georganiseerde dakterras borrels & BBQ’s en boottochten door de grachten ;-)