Relatics - Engagement Manager Assistant
Relatics - Engagement Manager Assistant

Bedrijfsinformatie

Relatics is een bedrijf uit Ridderkerk dat een uniek softwarepakket heeft ontwikkeld waarmee organisaties hun informatievoorziening tijdens (infrastructurele) bouwprojecten van begin tot eind transparant kunnen laten verlopen. Iedere betrokkene is altijd op de hoogte van de actuele stand van eisen, risico’s en afspraken. Doordat Relatics automatisch inzicht biedt in de afhankelijkheden tussen de toepassingen en in de samenhang van de objecten met hun eisen én risico’s kunnen organisaties de faalkosten met tientallen procenten verminderen.

Functieomschrijving

Als Engagement Manager Assistant bij Relatics ondersteun je de Engagement Manager bij nieuwe klanten die gebruik willen maken van de Relatics software tijdens grote (internationale) infrastructurele bouwprojecten. Je doet online onderzoek naar de target markets van Relatics om erachter te komen welke bedrijven betrokken zijn bij diverse bouwprojecten. In samenspraak met de Engagement Manager bepaal je welke personas het meest relevant zijn op dit project en via LinkedIn en andere media ga je op zoek naar leads die matchen met de personas. Wanneer je leads op het oog hebt, lever je deze aan bij de Engagement Manager die vervolgens kijkt of deze geschikt zijn. Daarna help je mee met het opstellen en versturen van LinkedIn en e-mailberichten naar deze leads en houd je gegevens bij over het project en accountinformatie in de interne database.

Functie-eisen

HBO / WO werk- en denkniveau
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Je kunt LinkedIn profielen analyseren en matchen met
Personas Kennis van Excel en je kunt werken met een CRM database
Ambitieus, energiek en entrepreneurial

Wat biedt het bedrijf je?

€10,- bruto per uur
minimaal 16 uur per week
Gratis lunch
stoelmassages, bedrijfsborrels en -uitjes