Sharewire - Customer Service ondersteuning bij internationaal groeiende app bouw
Sharewire B.V. | Meeloopstage, B Consultancy| Sales/Business Development| Communicatie| IT| S Consultancy| ICT & Electro|

Bedrijfsinformatie

Wij zijn Sharewire, hét full service mobiele bureau van Nederland. Sinds 2003 specialiseren wij ons in het ontwikkelen van bedrijf kritische apps die helpen de omzet van onze klanten te vergroten. Naast het ontwikkelen van apps voor derden werken wij ook aan ons eigen SaaS product Salesboard.

Salesboard is een cloud tablet oplossing waarmee field sales teams, op hun tablet beschikking hebben over presentaties, (contract) formulieren, leads, pitch cards, etc. Zie ook www.salesboard.biz voor meer info.

Salesboard wordt ingezet door bedrijven in onder meer de energiesector, auto industrie en goede doelen sector om in het veld te pitchen en contracten te sluiten. Ook steeds bedrijven in het buitenland besluiten Salesboard te inzetten voor hun field sales teams.

Door de enorme vraag hiernaar zijn wij hard op zoek naar iemand die ons kan ondersteunen bij het bedienen van onze internationale Salesboard klanten. Wij zoeken iemand die zo snel mogelijk kan starten gedurende een periode van een half jaar.

Functieomschrijving

Voor Salesboard zijn wij op zoek naar iemand die ons Customer Service team kan ondersteunen. Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Op professionele en enthousiaste wijze telefonisch te woord staan van onze opdrachtgevers, eindgebruikers en andere bellers.
  • Luisteren en doorvragen zodat een goed beeld ontstaat van de behoeften van de opdrachtgevers of eindgebruikers of de issues waar ze tegenaan lopen.
  • Het actief meedenken met opdrachtgevers en het geven van praktische adviezen.
  • Het analyseren van incidenten en zorgdragen voor een juiste administratieve afhandeling in het ticketsysteem.
  • Het (schriftelijk) opvolgen van issues in het ticketsysteem.
  • Het pro-actief betrekken van- of hulp vragen aan collega’s om tot een advies aan de opdrachtgever of oplossing van een issue te komen.
  • Ondersteuning bij het implementeren van nieuwe Salesboard gebruikers door middel van het Content Management Systeem.
  • Ondersteuning bij het testen van nieuwe implementaties in de app.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een zeer open, enthousiaste, sprankelende persoonlijkheid die onze opdrachtgevers op professionele, doortastende maar ‘warme’ wijze te woord kan staan en ondersteunen waar nodig.

  • Open.
  • Enthousiast.
  • Doortastend.
  • Pro-actief.
  • Analytisch
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
  • Goede luistervaardigheden.
  • Zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Zelfstandig en planmatig kunnen werken.
  • Ervaring met telefonisch te woord staan van klanten is een pré.
  • Affiniteit met apps / ICT is een pré.

Wat biedt het bedrijf je?

Werken bij Sharewire betekent werken in een inspirerende omgeving met een snelgroeiende, internationale groep van jonge en enthousiaste collega’s; op dit moment bestaat ons team uit Nederlanders, Spanjaarden, Portugezen, Russen, Engelsen en een Argentijnse. We zijn gevestigd in een grote, open kantoorruimte in Bink36 in Den Haag. Het salaris is marktconform en onze arbeidsvoorwaarden zijn goed. We stimuleren en ondersteunen persoonlijke ontwikkeling en groei en staan open voor initiatieven en goede ideeën. En naast het feit dat we dagelijks samen lunchen, houden we ook van een gezellig feestje op z’n tijd!