Sharewire - Customer Service ondersteuning bij internationaal groeiende app bouw
Sharewire B.V. | Meeloopstage, B Consultancy| Sales| Communicatie| IT| S Consultancy| ICT & Electro|

Bedrijfsinformatie

Sharewire is hét full service mobiele bureau van Nederland met 100% focus op bedrijfskritische projecten. Sharewire helpt haar klanten mobiel in te zetten om omzet te verhogen, kosten te besparen en/of service te verbeteren. Wij werken voor opdrachtgevers als Pathė Bioscopen, Ministerie van V&J en Allego. Naast het ontwikkelen van apps voor derden werken wij ook aan ons eigen SaaS product Salesboard. Salesboard is een cloud tablet oplossing waarmee field sales teams, op hun tablet beschikking hebben over presentaties, (contract) formulieren, leads, pitch cards, etc. Salesboard wordt ingezet door bedrijven in onder meer de energiesector(Eneco, Oxxio), auto industrie (Opel) en goede doelen sector (Artsen zonder Grenzen) om in het veld te pitchen en contracten te sluiten. Op dit moment wordt Salesboard gebruikt door opdrachtgevers in Nederland, UK, Noorwegen, US en Australië. Zie ook www.salesboard.biz voor meer info.

Functieomschrijving

Voor Salesboard zijn wij op zoek naar iemand die ons Customer Service team kan ondersteunen. Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
- Op professionele en enthousiaste wijze telefonisch te woord staan van onze opdrachtgevers,eindgebruikers en andere bellers.
- Luisteren en doorvragen zodat een goed beeld ontstaat van de behoeften van de opdrachtgevers of eindgebruikers of de issues waar ze tegenaan lopen.
- Het actief meedenken met opdrachtgevers en het geven van praktische adviezen.
- Het analyseren van incidenten en zorgdragen voor een juiste administratieve afhandeling in het ticketsysteem.
- Het (schriftelijk) opvolgen van issues in het ticketsysteem.
- Het pro-actief betrekken van- of hulp vragen aan collega's om tot een advies aan de opdrachtgever of oplossing van een issue te komen.
- Ondersteuning bij het implementeren van nieuwe Salesboard gebruikers het plaatsen van content en bouwen van formulieren etc in het Salesboard Content Management systeem.- - - Andere bellers dan opdrachtgevers (Bijvoorbeeld verkopers, recruiters) op professionele wijze afhouden.

Functie-eisen

- Open.
- Enthousiast.
- Doortastend.
- Pro-actief.
- Analytisch
- Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
- Goede luistervaardigheden.
- Zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
- Zelfstandig en planmatig kunnen werken.
- Ervaring met telefonisch te woord staan van klanten is een pré.
- Affiniteit met apps / ICT is een pré.

Wij zijn op zoek naar een zeer open, enthousiaste, sprankelende persoonlijkheid die onze opdrachtgevers op professionele, doortastende maar 'warme' wijze te woord kan staan en ondersteunen waar nodig.

Wat biedt het bedrijf je?

Stage lopen bij Sharewire betekent werken in een inspirerende omgeving met een snelgroeiende, internationale groep van jonge en enthousiaste collega’s; op dit moment bestaat ons team uit onder meer Nederlanders, Spanjaarden, Portugezen, Russen, Engelsen en een Argentijnse.

We zijn gevestigd in een grote, open kantoorruimte in Bink36 in Den Haag. We stimuleren en ondersteunen persoonlijke ontwikkeling en groei en staan open voor initiatieven en goede ideeën. En naast het feit dat we dagelijks samen lunchen, houden we ook van een gezellig feestje op z’n tijd!

De stagiair die bij Salesboard aan de slag gaat krijgt de kans om een kijkje in de keuken te maken bij een snelgroeiend, internationaal georiënteerd bedrijf.