Stage Marketing Insights Analyst BrandDeli
BrandDeli (Voorheen BE VIACOM) | Meeloopstage, B Marketing| S Media|

Stage Marketing Insights Analyst BrandDeli

Bedrijfsinformatie

BrandDeli is een mediabedrijf dat ontstaan is uit een samenwerking tussen Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert in totaal twaalf lineaire en digitale TV-merken in Nederland: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van zowel spot, online als Brand Partnerships.

BrandDeli is een organisatie waar mensen en merken bij elkaar komen en waar iedereen zich optimaal inzet om de commerciële doelstellingen te behalen. Wie bij BrandDeli komt werken, treft meer dan 70 ondernemende collega’s aan in een professionele maar informele omgeving. Zij delen allemaal dezelfde passie voor onze mooie mediamerken.

Functieomschrijving

Altijd al stage willen lopen bij een jong mediabedrijf; dit is je kans! BrandDeli is een mediabedrijf dat ontstaan is uit een samenwerking tussen Discovery, Viacom en FOX. Samen hebben wij 12 gave merken (waaronder MTV & Comedy Central) en een heel groot bereik. Als stagiair kom je te werken binnen het Marketing & Strategy team van BrandDeli. Je ondersteunt account managers en het management met diverse inzichten en rapportages. Je houdt de ontwikkelingen in de markt goed in de gaten, houdt Account Managers op de hoogte van de kijkcijfers van onze programma’s, en evalueert succesvolle campagnes in mooie PowerPoint presentaties. 
De stage biedt je de mogelijkheid om je te ontwikkelen op verschillende gebieden: research, marketing en sales komen allemaal aan bod. Je komt met verschillende afdelingen binnen het bedrijf in contact en krijgt inzicht in de dynamiek binnen een groot mediabedrijf. Kijkcijfers bepalen het succes van de zenders die BrandDeli vertegenwoordigt en in deze stage leer er alles over. 
Kortom, een interessante meeloopstage om van alles over het bedrijf te weten te komen!

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
  • Analyseren en evalueren van campagnes en kijkcijfers
  • Markt- en branche ontwikkelingen in kaart brengen
  • Assisteren bij Reclame-effect en Doelgroeponderzoeken
  • Maken van specifieke PowerPoint presentaties
Over de stage:
  • De stageplek betreft een 40-urige werkweek op ons kantoor in Amsterdam in het creatieve hart van Amsterdam-Noord.
  • Vanaf: begin augustus
  • Duur: mimimaal 20-26 weken (fulltime meeloopstage)
  • Werkniveau: HBO, WO
  • Stagevergoeding bedraagt 300 euro per maand

Functie-eisen

  • Onze voorkeur gaat uit naar een stagiair(e) in één van de volgende richtingen: economie, media, marketing of communicatie (minimaal HBO of WO).
  • Geïnteresseerd in marketing, media en kijkcijfers
  • Je kunt goed overweg met MS Excel & PowerPoint
  • Analytisch en nauwkeurig
  • Teamplayer
  • Proactieve houding
  • Stressbestendig

Regio

Locatie

Dagen

Maanden