Wolf Huisvestingsgroep

Wie zijn wij?

Wolf Huisvestingsgroep is expert in het verhuren en beheren van woningen voor verschillende doelgroepen zoals studenten en senioren. We hebben ervaring met sociale huur en de vrije sector, met reguliere huurcontracten, leegstandsbeheer en de wet doorstroming huurmarkt. Wij dragen bij aan:

  • Lagere bedrijfslasten
  • Hogere bezettingsgraad
  • Meer huurinkomsten & passend toewijzen
  • Hogere huurderstevredenheid

 

Onze organisatie behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Opdrachtgevers zijn zowel projectontwikkelaars, investeringsmaatschappijen als woningcorporaties. Uiteraard spelen we continu in op innovaties, actuele marktomstandigheden en veranderende wetgeving.

Traineeship

Heb jij interesse in een veelzijdige baan bij een ambitieuze, informele, innovatieve en snelgroeiende organisatie? Heb je een WO of HBO werk en denk niveau, en voel je ervoor de gewaardeerde contactpersoon van honderden huurders te worden? Heb je autoriteit en oog voor slim en secuur werken? En ben je op zoek naar een gevarieerde baan met veel verantwoordelijkheden waarbij je vanuit kantoor en vanuit huis werkt en meerdere dagdelen per week op pad bent en contact hebt met huurders? Dan is deze baan bij Wolf Huisvestingsgroep echt iets voor jou!

De functie

Als trainee regiomanager ben je eerst en vooral verantwoordelijk voor de huisvesting en management van twee studentencomplexen in Den Haag en Rotterdam. Je werkzaamheden zijn hierna kort omschreven. Uiteraard sta je er niet alleen voor: je werkt nauw samen met collega’s op finance, procesmanagement en de senior regiomanager.

Je werkzaamheden

  • Je bent het aanspreekpunt van vele huurders en handelt al hun vragen en verzoeken effectief, efficiënt en persoonlijk af (met name per e-mail, maar ook regelmatig ter plaatse in de complexen);
  • De te verhuren woningen laten zien aan aspirant huurders;
  • De woningen inspecteren nadat een huurder is vertrokken;
  • De administratie verzorgen;
  • Communicatie beleid met huurders managen, bijvoorbeeld door mailings op te stellen en te vesturen;
  • Het inplannen van vele afspraken ten behoeve van het hele verhuurproces (voor zover dat niet al door een collega wordt geregeld met behulp van online tools);
  • Je stuurt onderhouds- en schoonmaakbedrijven aan;
  • Je ziet erop toe dat de woningen netjes worden bewoond;
  • Je draagt bij aan een gezellige, fijne, schone en veilige leefomgeving;
  • Ondersteunen van collega’s met diverse projecten en cases. Hoe meer je bent ingewerkt, hoe meer je hierin een leidende rol vervult;
  • Je bent samen met je leidinggevende het aanspreekpunt voor de diverse contactpersonen die werkzaam zijn bij de opdrachtgevers;

 

Uren & Locatie

  • Je zult je taken voor een groot deel uitvoeren in de complexen in Den Haag en Rotterdam. Ook zal je gedeeltelijk vanuit huis kunnen werken en op ons kantoor aan het Vondelpak in Amsterdam;
  • Je zult ook af en toe buiten kantooruren in de panden moeten zijn. Verder is het zaak dat je minimaal 1x per werkdag e-mails en overige zaken oppakt.

Wat kan je vanuit ons verwachten?

  • Een ambitieuze en informele werkomgeving;

  • Een klein en toegewijd team van collega’s;
  • Veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in je werkzaamheden die je ook deels in het weekend kan oppakken;
  • Mogelijkheden om je te ontwikkelen en door te groeien op het gebied van management, planning en de huurwoningmarkt;
  • Een brutosalaris van € 2600,- tot € 2800,- per maand gebaseerd op een full-time contract (afhankelijk van ervaring).

Wat verwachten wij van jou?

  • Een HBO of WO denk- en werkniveau;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Geen 9-tot-5-mentaliteit;
  • Eigen initiatief en ideeën;
  • Organisatorische vaardigheden;
  • Engels goed kunnen spreken en schrijven;
  • In bezit van een rijbewijs;
  • Handen uit de mauwen mentaliteit;
  • Goede online - en computervaardigheden;
  • Je woont zelf in Rotterdam, Den Haag of Delft;
  • Je bent van plan om minimaal een jaar deze functie te vervullen.

Sollicitatie proces

  • We zien je motivatie en cv graag tegemoet! Mail deze naar directeur Frank van Min via frank@wolfhuisvestingsgroep.nl.
  • Als we aanknopingspunten zien zullen we twee of drie (corona bestendige video) gesprekken houden.