Onze partners

sfeerbeeld.jpg

Kearney

Kearney Make it count.

Kearney is één van de vier wereldwijd opererende Strategy Consultants en heeft een leidende positie op het vlak waar strategie en operations elkaar raken. Sinds 1926 helpen we onze opdrachtgevers met ingrijpende transformaties van binnenuit. Van analyse tot strategie en implementatie. Kearney heeft 56 kantoren in 39 landen en in totaal meer dan 3600 medewerkers. Het Nederlandse kantoor werd in 1980 geopend in Amsterdam. Hier werken op dit moment 75 consultants. Voor meer informatie, bezoek onze website

Lees meer
sfeerbeeld.png

Randstad - Diemen

De wereld van werk is continue aan verandering onderhevig. Het aantrekken, behouden en loslaten van de juiste mensen, op het juiste moment, is doorslaggevend voor het succes van iedere organisatie. Naast de in- en uitstroom van werknemers speelt hierbij ook de wil én het vermogen van mensen en organisaties om zich te blijven ontwikkelen een cruciale rol. Groei is hierbij het sleutelwoord. Iedereen binnen Randstad Groep Nederland wil dagelijks het beste in zowel mens als organisatie naar boven halen. Op gedreven en daadkrachtige wijze groei van mens en organisatie realiseren, dat is wat wij samen dagelijks doen. Wij willen waarde creëren voor de maatschappij als geheel door een toonaangevende rol te spelen in de wereld van werk. Wij helpen kandidaten om hun carrière vorm én kleur te geven. Organisaties voorzien wij van menselijk kapitaal dat optimaal past binnen de bedrijfscultuur en het werkproces. Het maken van de ideale match tussen mens en organisatie blijft hetgeen waar wij zelf, na bijna 60 jaar nog steeds, in excelleren.

Iedere dag, in duizenden kantoren wereldwijd, helpt Randstad mensen aan het werk. Naast het merk Randstad voeren wij in Nederland ook de merken Tempo-Team, Yacht en BMC. Randstad is inmiddels de grootste HR-dienstverlener van de wereld. Door onze passie voor mensen te combineren met de kracht van de intelligente machines van deze tijd, ondersteunen wij mensen en organisaties bij het realiseren van hun ware potentie. We noemen dit Human Forward.

Lees meer
sfeerbeeld.png

Arcadis - Arnhem

Van klimaatverandering tot razendsnelle verstedelijking. Onze wereld wordt steeds complexer. De ruimte in steden moet optimaal worden benut en onontgonnen land moet bewoonbaar worden gemaakt. Juist op deze terreinen creëren wij buitengewone en duurzame oplossingen. 

Onze mensen werken gezamenlijk aan het creëren van meerwaarde door gebouwde en natuurlijke elementen naadloos in te passen in hun omgeving. Van winkelcentra in Shanghai tot een nieuwe metro in Doha en het terugdringen van luchtvervuiling in Los Angeles. Arcadis. Improving quality of life.

https://www.arcadis.com/nl/nederland/

Lees meer
sfeerbeeld.png

IRI Worldwide - Zaltbommel

Wie koopt wat? Waar en wanneer? En via welk kanaal? Op basis van kassagegevens van retailers en kwalitatief shopperonderzoek levert IRI een combinatie van marktinformatie, specifieke analyses en adviezen, plus software om al die informatie makkelijk toegankelijk te maken. Fabrikanten in de FMCG-sector worden zo in staat gesteld om de juiste tactische en strategische keuzen te maken en te groeien.

Big data

De hoeveelheid consumentendata is de afgelopen jaren explosief toegenomen. Big data is overal, en de middelen om die data te analyseren worden steeds intelligenter. Tegelijkertijd vervagen in FMCG de lijnen tussen de diverse afzetkanalen. Het gaat fabrikanten veel meer om share of stomach – of dat nu via retail, out-of-home of online gebeurt. Het is tegenwoordig niet meer de vraag: hoeveel diepvriespizza’s verkoop ik als fabrikant, maar uit welke kanalen kan een klant die zin in pizza heeft allemaal kiezen? Die combinatie van factoren – veel meer beschikbare data en vervagende kanalen – zorgt voor een uitdagend speelveld.

Werken bij IRI

Bij IRI werk je aan de meest interessante zakelijke uitdagingen voor de FMCG- en retailindustrie van vandaag. We ontdekken regelmatig nieuwe inzichten voor onze klanten door nauw samen te werken met onze collega's en ons te concentreren op onze values: collaboration, personal development, executional excellence, client growth, innovation en creativitity.

Lees meer